تحقیق نقش تبليغات و بازاريابي در فروش كالا و يا جلب مشتري

تحقیق نقش  تبليغات و بازاريابي در فروش كالا و يا جلب مشتري

دانلود تحقیق نقش  تبليغات و بازاريابي در فروش كالا و يا جلب مشتري 48 ص فرمت word 

 

 

 

 

 

 

 

شيوه هاي بازاريابي براي فيلم «مارمولك»

معجزه تبليغات حداقل!

تبليغات براي فيلم هاي سينمايي در ايران هنوز از الگوهاي چند دهه پيش پيروي
مي كند. پاييز گذشته، وقتي براي نخستين نمايش جنان “ارباب حلقه ها 3 : بازگشت پادشگاه ” در نيوزلند،‌ هواپيمايي منقش به تصاير اين فيلم به عنوان يك حربه تبليغاتي نو به پرواز درآمد، چيزي جز افسوس براي طولاني تر شدن فاصله ميان ايده هاي تبليغاتي سينماي روز جهان با آنچه در ايران با اين عنوان خوانده مي شود، بر جاي نماند. با اين مقدمه كوتاه، مي توان گفت اطلاع رساني و تبليغ فيلم هاي سينمايي معمولا از مرحله تدارك توليد آغاز مي شود و تا اكران عمومي ادامه دارد. اولين مواد تبليغي، عكس هاي تست گريم پيش از آغاز فيلمبرداري و سپس عكس هايي از صحنه و پشت صحنه فيلم فيلم ها هستند. به اضافه، فهرستي از عوامل ساخت فيلم و خلاصه داستاني - معمولا چند جمله اي كه خط داستاني فيلم را شرح مي دهد در مطبوعات منتشر مي شود.


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
bazaryabi_1176740_8980.zip33.8k





مقاله مضمون سازی در فيلم هاي كمدي

مقاله مضمون سازی در  فيلم هاي كمدي دانلود مقاله مضمون سازی در  فيلم هاي كمدي 69 ص فرمت word                  دريافتن اينكه يك شوخي خنده دار است يا نيست كار ساده ايست. يا به آن مي‌خنديد يا نمي‌خنديد. اين يك واكنشي آني ست. شوخي ها مي‌توانند چيزهاي زيادي را دربارة آدمهايي كه آنها را تعريف مي‌كنند و همين طور آدمهايي كه به آنها مي‌خندند آشكار كنند. به نظر فرويد ...

توضیحات بیشتر - دانلود 8,000 تومان

تاریخچه و تفسیر کتاب كمدي الهي دانته

تاریخچه  و تفسیر  کتاب كمدي الهي دانته دانلود تحقیق تاریخچه و تفسیرکتاب كمدي الهي دانته 14 ص فرمت word                  نخستين زباني كه كمدي الهي بدان ترجمه شده است اسپانيايي بوده است. از زمان دانته به بعد علاوه بر محققين و دانشمندان كه به تفسير اين كتاب پرداختند و علاوه بردانته شناسان كه مأموريت يافتند هفته‌اي يك بار كمدي الهي را در كليساها و مراكز عمومي‌و ميدانها براي مردم معني ...

توضیحات بیشتر - دانلود 3,500 تومان

مقاله مفاهیم هنر تصويرسازي

مقاله مفاهیم هنر تصويرسازي دانلود مقاله مفاهیم هنر تصويرسازي 25 ص فرمت word                مقدمه در گذشته «مصوركردن» محدوده مشخصي نداشت و تخصص در آن داراي ويژگي معيني نبود. هر كس كه دستي به قلم مو داشت مي توانست مصور يا تصويرگر باشد و هر هنرمندي مدعي تصويرگري هم بود. طراحان ، حكاكان، نقاشان و مجسمه سازان و غيره ،‌كارشان را مصور كردن و تصويرگري مي دانستند، زيرا كه م ...

توضیحات بیشتر - دانلود 4,000 تومان