كارآموزي در نمايندگي ايران خودرو

كارآموزي در نمايندگي ايران خودرو

دانلود گزارش كارآموزي در نمايندگي ايران خودرو 64 ص با فرمت word 

 

 

 

 

 

 


فهرست مطالب

مقدمه                                                                            1

دانستنيهاي فني خودروهاي انژكتوري                                           2

دانستنيهاي عمومي خودرو                                          3

انژكتور چيست و سيستم سوخت رساني انژكتوري چگونه كار مي كند؟  4

اجراء سيستم سوخت رساني انژكتوري                                         7

ECU و سيستم جرقه زني                                   11

Air bag                                              11

انواع سيستمهاي جرقه زني پلاتيني و ترانزيستوري  

شبكه مالتي بر روي خودروهاي پژو                             18

عيب يابي موتور                                        20

عملكرد ياتاقانها و روغنكاري در موتور                                        28

جلوگيري از چرخش ياتاقان                                         34

خصوصيات مواد مورد استفاده در ياتاقان                        37

ABS                                                   39

ABS در خودروهاي سنگين                                     46

ABS در شركت هاي بزرگ                                      49

انواع ترمز و عمل آنها                                                   50

ترمز خلايي و هيدروكلسي - هيز                                    58

طرز كار دستگاه در موقع ترمز كردن                               59

 

مقدمه :

شركت ايران خودرو

در واقع پيكان اولين تجربه ايران از توليد خودرو انبوه بود در ابتدا كليه قطعات اين خودرو از تالبوت انگلستان خريداري و فقط در ايران عمليات مونتاژ ، جوشكاري و رنگ آميزي روي ان صورت مي گرفت . از سال 1347 ايران خودرو ساخت بسياري از قطعات از جمله قالب اتاق ، بدنه و درب ها و صندلي و …. را در ايران آغاز كرده و تا جايي پيش رفت كه هم اكنون 98 در صد آن را در داخل كشور مي سازد اين خودرو طي سه دهه عمر خود در ايران د رمدلهاي كار ، دولوكس ، تاكسي ، جوانان ، وانت و استيشن توليد شده است . از ديگر توليدات ايران خودرو ناسيونال خودرو سواري هيلمن با موتور اونجر بود كه شباهت زيادي به پيكان داشته و فقط طي سالهاي 57-55 توليد شد .

در نهايت پس از جنگ و در سالهاي 65 خط توليد پيكان كلاً از تالبوت خريداري و به ايران انتقال يافت و اكنون نيز توليد مي شود . اما از سوي ديگر شركت ايران خودرو كه در اواسط 50 درنظر داشت تا خط توليد پژو را وارد كرده و با وقوع انقلاب و جنگ اين تصميم را تا سال 99 به عقب انداخته بود و با پايان جنگ همكاريهاي گسترده اي را با پژو آغاز كرد و در سال 69 اين خودرو با همكاري پژو و دو محصول پيكان 1800 با موتور پژو 405 و پژو 405 GL كه به عنوان خودرو سال 1987 جايگزين پژو 405 GL شد . ايران خوردو در سال 77 پيكان آردي با تركيب موتور پيكان و اتاق پژو 405GL و در سال 78 پيشرفته ترين خودرو و توليديش يعني پرشيا را به همراه استيشن 405 GLX به بازار به عرضه كرد و همچنين در سال 70 تعدادي محدود پژو 205 به طور آزاميشي توليد كرد . و در ادامه فعاليتهاي خود خودروي ملي سمند را در اواسط سال 80 در عيد سعيد غدير خم به وسيله رئيس جمهور خط توليد آن افتتاح شد و در اوايل 81 سري جديد آن به بازار عرضه شد .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
karamozi-iran-khodro_1673951_6547.zip41.8k