گزارش كار‎آموزي درتعميرگاه مجاز هيوندا

گزارش كار‎آموزي درتعميرگاه  مجاز هيوندا

دانلود گزارش كار‎آموزي درتعميرگاه  مجاز هيوندا 58 ص فرمت word 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

هزينه هاي پنهان                                                                            1

تحليلي بر آزمونهاي مجموعه بوستر                                                    6

لقي حركت ميله ترمز                                                                     8

استاندارد KES D-C 65                                                                       17

كاربرد ابزارهاي بهبود كيفيت                                                            21

تفكيك پذيري                                                                              27

بررسي ترسيمي                                                          28

پمپ ترمز                                                                  32

خطوط ترمز پمپهاي دو مداره                                                           38

بوستر خلائي                                                                42

كمك بوستر به سيستم ترمز                                                              46

تاثير فشار عملكرد بوستر                                                                 49

نحوه ترمز گرفتن                                                           51

اجزا ترمز                                                                      57

آينده ترمز                                                               5

هزينه هاي پنهاني

  • بسته بندي

بسته بندي قطعات و مجموعه هاي خودرو عمدتاً در كارتن .مشمع و پالتهاي چوبي انجام مي شود و در مورد مجموعه هاي خودرو اين نوع بسته بندي بطور متوسط يك درصد هزينه فروش را به خود اختصاص مي دهد و اگر فرض كنيم براي ساليانه يكصد و پنجاه هزار خودرو پرايد 5/1 ميليون تومان به قطعات ساز در ازاي توليد يكدستگاه خودرو پرداخت مي شود اين رقم بالغ بر دو و يك چهارم ميليارد تومان خواهد بود .

البته هم خودروساز بيشتر از 5/1 ميليون تومان به قطعه ساز پرداخت مي كند و هم درسال 82 بيش از يكصدو 1نجاه هزار پرايد توليد خواهد شد و دست كم هزينه بسته بندي با اين حساب معادل 325 خودروي پرايد خواهد بود البته اگر هزينه هاي باز كردن بسته ها، انبارش و جابجايي كارتن ها ، مشمع و پالتهاي چوبي را به اين معادله اضافه نماييم اين رقم خيلي بالاتر خواهد رفت .

طبق محاسبات ما اگر نظام بسته بندي قطعات تحويلي به خودروساز متحول شده و در بسته ها و پالتهاي قابل برگشت به سازنده صورت گيرد هزينه بسته بندي مجموعه ها به يك سوم هزينه هاي فعلي تقليل خواهد يافت و اين نوع بسته بندي از مبدل شدن مواد اوليه بسته بندي ، كارتن ، مشمع و چوب  به زباله جلوگيري خواهد كرد و صرفه جوئي هايي كه در حفظ محيط زيست از اين راه صورت گيرد را مي توان به مزاياي بسته بندي قابل برگشت اضافه نمود . خودروساز نيروي انساني قابل توجه اي صرف نظافت خرده چوب و ميخ و مشمع و كارتن مي كند كه در صورت حذف آن سرعت كار نيز بالا مي رود .

براي اينكه بتوان به اهميت اين صرفه جويي بيشتر پي برد فرض كنيد كه اگر بخواهيد با اين پول در بخش قطعه سازي سرمايه گذاري كنيد مي توان ساليانه حدود 40 دستگاه CNC از نوع پيشرفته خريداري كرد كه به اعتقاد ما اين براي توليد بخش عمده اي از قطعات پرايد باتيتراژ فعلي كفايت خواهد كرد و البته هر سال 40  دستگاه ديگر نيز به آن اضافه خواهد شد .


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 12,000 تومان
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
hionda_1674500_3682.zip36.9k